Facebook-timp pierdut

Posted: Februarie 7, 2013 in ganduri, marturii

9

Cand se vorbeste despre facebook prima idee care imi fulgera mintea e,,hotul de timp’’.Dupa aproximativ 3 ani in care facebook a avut la micul dejun,pranz si cina si timpul meu,in momentul de fata i’am taiat portia si am trecut de partea celor care zic,,nu’’facebook.Devenise si pentru mine,la fel cum a devenit pentru multi altii,o obsesie.Ma domina.Dimineata,pranz,seara pana tarziu,facebook ma chema.Aveam treburi importante de facut in,,lumea lui’’,sa postez poze cat mai fashion cu mine (cum imi place mie sa zic),asa zisa ,,stare’’trebuia actualizata parca,zilnic,curiozitatea ma impingea de la spate sa verific ce poze mai are ,,x’’,pe unde’a mai umblat,cu cine mai e intr-o relatie..pff..ce viata monotona..Zic  acum,dar atunci mi se parea chiar ca nu am timp sa verific toate persoanele pe care le cunosteam poate chiar doar din vedere..deci,era activitate la nivel maxim.

TIMP PIERDUT. Un timp pe care nu’l mai pot recupera…

Am ajuns la concluzia ca oricat de mult ai incerca sa aplici asa mult discutatele ,,tehnici de utilizare corecat a Facebook’’’,va exista un moment inevitabil,cand te va acapara si vei intra in lumea,,excesului de Facebook’’…Asa ca,TAIE  RAUL DE LA RADACINA!

Anghel Alina, 21 ani, Biserica Baptista Filiasi

Lasă un răspuns

